نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اگر هویت شهدای گوهرشاد درست معرفی می‌شد، تاریخ فرهنگی ایران مسیر دیگری داشت ثبت نزدیک به ۹ میلیون تردد از طریق خطوط متروی مشهد در شهریور ۱۴۰۴ سازمان ملل از طالبان خواست دسترسی به اینترنت و خدمات مخابراتی را فوراً بازگرداند آمادگی پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد هم‌زمان با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سیدحسن نصرالله افتتاح ایستگاه بسیج و بهره‌برداری از سکو‌های فاز اول خط ۳ مترو مشهد در سال ۱۴۰۴ هوای مشهد برای همه شهروندان ناسالم شد | مشهدی‌ها، خصوصاً کودکان در فضای بسته بمانند (۸ مهر ۱۴۰۴) ۲ فوتی در تصادف اتوبوس حامل دانشجویان در جاده سمنان + جزئیات و عکس (۸ مهرماه ۱۴۰۴) مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا: معرفی آتش‌نشانان شهید به‌عنوان «شهید خدمت» را پیگیری می‌کنیم + فیلم گام شورای عالی استان‌ها برای ثبت قانونی آتش‌نشانان جان‌باخته به‌عنوان «شهید» با دستور رهبر طالبان، اینترنت فیبر نوری در کابل قطع شد پزشکیان: ملت ایران در جنگ ۱۲روزه، همدلی و اقتدار خود را ثابت کرد اعلام ترکیب جدید اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک در سال پنجم شورای ششم اعلام ترکیب جدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده در سال پنجم شورای ششم بازسازی معراج شهدا مشهد، در نقطه پایانی | فعالیت فرهنگ‌سرای عروج در معراج شهدا ترمیم تروما‌های یک آتش‌نشان | گزارشی از ضرورت ارائه خدمات روان‌شناسی به کارکنان یکی از سخت‌ترین مشاغل دنیا برای تپش‌های زندگی | گزارشی به مناسبت روز جهانی سلامت قلب و راهکار‌های مراقبت از آن آتش‌نشانان نماد واقعی فداکاری، مسئولیت‌پذیری و ازخودگذشتگی‌ هستند نماینده مجلس: فعالیت هسته‌ای کشور بهتر از گذشته تداوم خواهد یافت شهردار مشهد مقدس خبر داد: رضایت ۸۵ درصدی از وضعیت امنیتی و ۶۶ درصدی از وضعیت ترافیکی در مشهد
سرخط خبرها

افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

  • کد خبر: ۳۳۶۶۲
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۶ درصدی ارتباط‌های برقرار شده شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال 98 خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام اینکه در بهار سال جاری، ۱۸۰ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است، افزود: در این مدت، ۱۳۴ هزار و ۱۵۰ شهروند در تماس با ۱۳۷، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری مطرح نموده اند که در مقایسه با بهار سال ۹۸ با افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان مواجه بوده ایم، همچنین ۴۵ هزار و ۷۳۵ تماس نیز توسط کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز با شهروندان برای اعلام نتیجه درخواست هایشان گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان از طریق ۱۰ درگاه موجود شامل تلفن سه رقمی ۱۳۷، ایمیل، سایت، گفتگوی آنلاین، مکاتبه، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، صندوق صوتی، پیامک و فکس، با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباطات برقرار می‌کنند، اما بیشترین روش ارتباطی، از طریق تلفن بوده که در سه ماه گذشته، کارشناسان این مرکز، ۲۱۷ هزار دقیقه با شهروندان به مکالمه مستقیم نشسته اند.


به نتیجه رسیدن ۵۸ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹

 
رمضانی فرخد اضافه کرد: اردیبهشت ماه، دارای رتبه نخست بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در میان سه ماهه فصل بهار سال‌های ۹۸ و ۹۹ بوده است.
وی با بیان این مطلب که ۵۸ درصد از درخواست‌های شهروندان، به نتیجه رسیده و انجام شده و ۱۲ درصد نیز منتظر اقدام است، خاطرنشان ساخت: پرتکرارترین در خواست‌های مردمی در سال ۹۸ به ترتیب شامل توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت، آسفالت و انتقاد از عملکرد بوده است که نظارت بر ساخت و ساز‌ها با ۱۶.۴ درصد در سال ۹۹ به رتبه یک آمده و توسعه و نگهداری فضای سبز با ۱۴.۴ درصد به رتبه دوم درخواست‌ها نقل مکان کرده است، رفت و روب و نظافت معابر با ۸.۳ درصد، مرمت و روکش آسفالت معابر با ۷.۶ درصد همانند سال ۹۸ در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و سد معبر با ۴.۸ درصد نیز جایگزین انتقاد به عملکرد شده است.


مناطق دو، سه و نُه، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷

 
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد افزود: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، مناطق دو، سه و نه، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی ثبت شده در ۱۳۷ بوده اند، اما این موضوع در میان سازمان‌ها تغییر یافته است بگونه‌ای که در بهار سال گذشته، به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و پارک‌ها و فضای سبز، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷ بودند، اما در سال ۹۹، جایگاه نخست پردرخواست‌ترین سازمان، به سازمان اجتماعی فرهنگی رسیده و سازمان اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->