آخرین وضعیت کسبه مجتمع قائم ۱۷ شهریور مشهد | ۵۰۰ میلیارد سرمایه‌ای که خاکستر شد افتتاح فصل دهم «پاتوق فیلم کوتاه» با فیلمی از کیانوش عیاری بندِ حیات مشهد | گذری بر تاریخ سدسازی و نقش سد «گلستان» در تأمین آب شرب مردم ارض اقدس مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: ایمن‌ترین حمل‌و‌نقل کشور را داریم ۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۱۲ پروژه عمرانی شهر مشهد ساخت و خرید ۳۴۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۵ مرداد ۱۴۰۴) | احتمال تداوم آلودگی هوا تا صبح فردا بیش از نیمی از بوستان‌های شهر مشهد زمین بازی کودکان دارند | ۳۸۴ زمین به وسایل بازی استاندارد مجهز شدند آلودگی هوای مشهد از وضعیت اضطرار عبور کرد (یکشنبه، ۵ مرداد ۱۴۰۴) ۱۲ قرن کم‌آبی در مشهد پیشنهاد اضافه‌شدن کارگروه «جمعیت و خانواده» به آیین‌نامه نشان مشهدالرضا(ع) ارائه خدمات فرامرزی اتوبوسرانی مشهد و تقویت ناوگان منتهی به حرم مطهر رضوی در ایام اربعین مشهد باید به سمت رایگان شدن پروانه ساختمانی حرکت کند | احیای بافت‌های فرسوده نیازمند کمک دولت است آماده‌سازی ۳۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق تامین آب مورد نیاز برای آبیاری کمربند سبز جنوبی از بند گلستان اعزام ۴۵۰ نیروی خدمات شهری و اجرای برنامه‌های فرهنگی از مشهد به نجف + ویدئو بهره‌برداری موقت از ایستگاه دائمی استقبال از زائران در محور نیشابور-مشهد | ظرفیت همزمان میزبانی از دو هزار زائر پیاده در دهه پایانی صفر دو برابر شدن سهم منابع آلاینده داخلی | هشدار برای تنفس در مشهد شهردار مشهدمقدس خبر داد: نصب ۱۵۷ قطعه بتنی (سگمنت) تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده شمارش معکوس برای تکمیل پروژه بزرگ تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب| روایت شهرآرانیوز از آخرین وضعیت پیشرفت کلان‌پروژه‌های شهر
سرخط خبرها

افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

  • کد خبر: ۳۳۶۶۲
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۶ درصدی ارتباط‌های برقرار شده شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال 98 خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام اینکه در بهار سال جاری، ۱۸۰ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است، افزود: در این مدت، ۱۳۴ هزار و ۱۵۰ شهروند در تماس با ۱۳۷، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری مطرح نموده اند که در مقایسه با بهار سال ۹۸ با افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان مواجه بوده ایم، همچنین ۴۵ هزار و ۷۳۵ تماس نیز توسط کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز با شهروندان برای اعلام نتیجه درخواست هایشان گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان از طریق ۱۰ درگاه موجود شامل تلفن سه رقمی ۱۳۷، ایمیل، سایت، گفتگوی آنلاین، مکاتبه، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، صندوق صوتی، پیامک و فکس، با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباطات برقرار می‌کنند، اما بیشترین روش ارتباطی، از طریق تلفن بوده که در سه ماه گذشته، کارشناسان این مرکز، ۲۱۷ هزار دقیقه با شهروندان به مکالمه مستقیم نشسته اند.


به نتیجه رسیدن ۵۸ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹

 
رمضانی فرخد اضافه کرد: اردیبهشت ماه، دارای رتبه نخست بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در میان سه ماهه فصل بهار سال‌های ۹۸ و ۹۹ بوده است.
وی با بیان این مطلب که ۵۸ درصد از درخواست‌های شهروندان، به نتیجه رسیده و انجام شده و ۱۲ درصد نیز منتظر اقدام است، خاطرنشان ساخت: پرتکرارترین در خواست‌های مردمی در سال ۹۸ به ترتیب شامل توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت، آسفالت و انتقاد از عملکرد بوده است که نظارت بر ساخت و ساز‌ها با ۱۶.۴ درصد در سال ۹۹ به رتبه یک آمده و توسعه و نگهداری فضای سبز با ۱۴.۴ درصد به رتبه دوم درخواست‌ها نقل مکان کرده است، رفت و روب و نظافت معابر با ۸.۳ درصد، مرمت و روکش آسفالت معابر با ۷.۶ درصد همانند سال ۹۸ در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و سد معبر با ۴.۸ درصد نیز جایگزین انتقاد به عملکرد شده است.


مناطق دو، سه و نُه، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷

 
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد افزود: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، مناطق دو، سه و نه، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی ثبت شده در ۱۳۷ بوده اند، اما این موضوع در میان سازمان‌ها تغییر یافته است بگونه‌ای که در بهار سال گذشته، به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و پارک‌ها و فضای سبز، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷ بودند، اما در سال ۹۹، جایگاه نخست پردرخواست‌ترین سازمان، به سازمان اجتماعی فرهنگی رسیده و سازمان اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->