آغاز عملیات گسترده پاکسازی مبادی ورودی مشهد از ۲۸ مردادماه تا پایان دهه آخر صفر نگاهی به زندگی کریم طاهرزاده بهزاد طراح ماندگارترین بنا‌های عصر پهلوی اول در مشهد | خدمت شش‌ساله آقای معمار خدمت رسانی ۵۸۰۰ پاکبان مشهدی در روز‌های پایانی ماه صفر آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند + فیلم شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام‌رضا(ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر
سرخط خبرها

افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

  • کد خبر: ۳۳۶۶۲
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۶ درصدی ارتباط‌های برقرار شده شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال 98 خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام اینکه در بهار سال جاری، ۱۸۰ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است، افزود: در این مدت، ۱۳۴ هزار و ۱۵۰ شهروند در تماس با ۱۳۷، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری مطرح نموده اند که در مقایسه با بهار سال ۹۸ با افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان مواجه بوده ایم، همچنین ۴۵ هزار و ۷۳۵ تماس نیز توسط کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز با شهروندان برای اعلام نتیجه درخواست هایشان گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان از طریق ۱۰ درگاه موجود شامل تلفن سه رقمی ۱۳۷، ایمیل، سایت، گفتگوی آنلاین، مکاتبه، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، صندوق صوتی، پیامک و فکس، با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباطات برقرار می‌کنند، اما بیشترین روش ارتباطی، از طریق تلفن بوده که در سه ماه گذشته، کارشناسان این مرکز، ۲۱۷ هزار دقیقه با شهروندان به مکالمه مستقیم نشسته اند.


به نتیجه رسیدن ۵۸ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹

 
رمضانی فرخد اضافه کرد: اردیبهشت ماه، دارای رتبه نخست بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در میان سه ماهه فصل بهار سال‌های ۹۸ و ۹۹ بوده است.
وی با بیان این مطلب که ۵۸ درصد از درخواست‌های شهروندان، به نتیجه رسیده و انجام شده و ۱۲ درصد نیز منتظر اقدام است، خاطرنشان ساخت: پرتکرارترین در خواست‌های مردمی در سال ۹۸ به ترتیب شامل توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت، آسفالت و انتقاد از عملکرد بوده است که نظارت بر ساخت و ساز‌ها با ۱۶.۴ درصد در سال ۹۹ به رتبه یک آمده و توسعه و نگهداری فضای سبز با ۱۴.۴ درصد به رتبه دوم درخواست‌ها نقل مکان کرده است، رفت و روب و نظافت معابر با ۸.۳ درصد، مرمت و روکش آسفالت معابر با ۷.۶ درصد همانند سال ۹۸ در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و سد معبر با ۴.۸ درصد نیز جایگزین انتقاد به عملکرد شده است.


مناطق دو، سه و نُه، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷

 
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد افزود: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، مناطق دو، سه و نه، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی ثبت شده در ۱۳۷ بوده اند، اما این موضوع در میان سازمان‌ها تغییر یافته است بگونه‌ای که در بهار سال گذشته، به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و پارک‌ها و فضای سبز، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷ بودند، اما در سال ۹۹، جایگاه نخست پردرخواست‌ترین سازمان، به سازمان اجتماعی فرهنگی رسیده و سازمان اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->