سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری

  • کد خبر: ۳۳۶۶۲
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ | نظارت بر ساخت‌وسازها، بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۶ درصدی ارتباط‌های برقرار شده شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال 98 خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام اینکه در بهار سال جاری، ۱۸۰ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است، افزود: در این مدت، ۱۳۴ هزار و ۱۵۰ شهروند در تماس با ۱۳۷، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری مطرح نموده اند که در مقایسه با بهار سال ۹۸ با افزایش ۶۶ درصدی تماس‌های شهروندان مواجه بوده ایم، همچنین ۴۵ هزار و ۷۳۵ تماس نیز توسط کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز با شهروندان برای اعلام نتیجه درخواست هایشان گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان از طریق ۱۰ درگاه موجود شامل تلفن سه رقمی ۱۳۷، ایمیل، سایت، گفتگوی آنلاین، مکاتبه، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، صندوق صوتی، پیامک و فکس، با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباطات برقرار می‌کنند، اما بیشترین روش ارتباطی، از طریق تلفن بوده که در سه ماه گذشته، کارشناسان این مرکز، ۲۱۷ هزار دقیقه با شهروندان به مکالمه مستقیم نشسته اند.


به نتیجه رسیدن ۵۸ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در بهار ۹۹

 
رمضانی فرخد اضافه کرد: اردیبهشت ماه، دارای رتبه نخست بیشترین تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، در میان سه ماهه فصل بهار سال‌های ۹۸ و ۹۹ بوده است.
وی با بیان این مطلب که ۵۸ درصد از درخواست‌های شهروندان، به نتیجه رسیده و انجام شده و ۱۲ درصد نیز منتظر اقدام است، خاطرنشان ساخت: پرتکرارترین در خواست‌های مردمی در سال ۹۸ به ترتیب شامل توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت، آسفالت و انتقاد از عملکرد بوده است که نظارت بر ساخت و ساز‌ها با ۱۶.۴ درصد در سال ۹۹ به رتبه یک آمده و توسعه و نگهداری فضای سبز با ۱۴.۴ درصد به رتبه دوم درخواست‌ها نقل مکان کرده است، رفت و روب و نظافت معابر با ۸.۳ درصد، مرمت و روکش آسفالت معابر با ۷.۶ درصد همانند سال ۹۸ در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و سد معبر با ۴.۸ درصد نیز جایگزین انتقاد به عملکرد شده است.


مناطق دو، سه و نُه، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷

 
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد افزود: طی سال‌های ۹۸ و ۹۹، مناطق دو، سه و نه، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی ثبت شده در ۱۳۷ بوده اند، اما این موضوع در میان سازمان‌ها تغییر یافته است بگونه‌ای که در بهار سال گذشته، به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و پارک‌ها و فضای سبز، دارای بیشترین درخواست مردمی ۱۳۷ بودند، اما در سال ۹۹، جایگاه نخست پردرخواست‌ترین سازمان، به سازمان اجتماعی فرهنگی رسیده و سازمان اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->